بازدید نماینده مجلس به همراه مدیران شهرستانی و استانی از پروژه‌های عمرانی شهر دهلران و بخش های میمه، زرین آباد، موسیان و دشت عباس

تاریخ انتشار : 1399/08/20

بازدید نماینده مجلس به همراه مدیران شهرستانی و استانی از پروژه‌های عمرانی شهر دهلران و بخش های میمه، زرین آباد، موسیان و دشت عباس
*بهزاد علیزاده* با حضور در حوزه انتخابیه تلاش می کند تا با دسته بندی و رصد مسایل و موضوعات در حوزه های مختلف بهتر از وقت مردم برای خدمت به مردم استفاده کند و نقش خود را در قامت یک نماینده ایفا کند.
با همین اهداف نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ به اتفاق فرماندار دهلران و جمعی از مدیران کل از پروژه های عمرانی دو بخش زرین آباد و سراب میمه بازدید کردند.
وی در این دیدارها و بازدید از پروژه های عمرانی بر تلاش برای رفع مشکلات مردم و بهره مندی از این پروزه ها تاکید کرد و افزود:پیگیری ها برای اتصال دو بخش سراب میمه و زرین آباد به گاز خانگی تا حصول نتیجه ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال این دو بخش به گاز خانگی متصل شوند و کار علمک گذاری در شهر پهله وروستاهای آن در آذرماه سال جاری شروع خواهد شد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تفکیک آب فاضلاب از آب باغات را از جمله مشکلات باغداران میمه برشمرد و گفت:طرح توسعه باغات میمه در سطح ۱۵۰ هکتار دیگر را نیز دنبال خواهیم کرد وامیدواریم به همت دستگاههای متولی و با تکمیل مراحل مطالعات و تامین اب شاهد توسعه باغات در این بخش با توجه به نقش ان در معیشت و اقتصاد منطقه باشیم.
وی از جذب کمک های بلاعوض به شهرداری ها هم خبرداد و گفت: استقرار ادارات در بخش سراب میمه و تکمیل ساختمان بخشداری این بخش و پیگیری راه اندازی شرکت اب معدنی در سراب میمه از دیگر مطالباتی است که پیگیری می شوند.
وی خواستار ایجاد کارخانه آسفالت و سنگ شکن با همکاری شهرداری پهله و میمه شد و افزود:این کار علاوه بر رفع مشکلات منطقه منبع در آمد خوبی برای شهرداری ها هم خواهد بود.
نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی به پیگیری برای رفع مشکلات جاده چمسرخ هم اشاره و گفت:مسئولان استان ، استاندار محترم و وزارت راه مصمم هستند با پیوست مجدد این طرح در بودجه ۱۴۰۰ و اجرای ماده ۲۳ این پروژه در یک فرصت زمانی قابل قبول بهره برداری شود و ۴۲ کیلومتر باقی مانده آن به مشخصات راه اصلی ارتقا دهند
نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ در جمع اعضای شورای اسلامی و شهردار دهلران و کشاورزان ومردم در بخش های موسیان و دشت عباس حضور یافت .
*بهزاد علیزاده* دراین دیدار  گفت: مجلس مصمم است با نگاه به ظرفیت های داخلی در همه حوزه ها موانع اقتصادی را پیگیری و از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.
وی با اشاره به بازدیدها و رصد مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه افزود: باید با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت های منطقه و تلاش برای تسریع در پروژه ها بدنبال توسعه استان و شهرستان های حوزه جنوب باشیم و در این راستا تلاش استاندار در پیگیری،همراهی،همکاری و حمایت از موضوعات مختلف قابل تقدیر است و مجموعه این تلاش ها و پییگری ها بی شک به نفع استان وشهرستان خواهد بود.
علیزاده به موضوعات مختلف و مطالبات شوراها و شهرداری ها اشاره و گفت: تسریع در پروژه های ان جی ال و پتروشیمی و کارخانه سیمان،بومی گزینی نیروها در شرکت ها و سهم اجتماعی شرکت ها در شهرستان و فرمانداری ویژه و مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت توسط شرکت های منطقه از دیگر موضوعاتی هستند که با تلاش و جدیدیت و همراهی استاندار محترم دنبال می کنیم.
نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس یازدهم از دستگاه های استانی و شهرستانی خواست به مطالبات کشاورزان توجه کنند و بر خدمات دهی بخش خصوصی به کشاورزان نظارت ویژه شود.
علیزاده به دستاوردهای سفر رئیس کمیسیون انرژی و نایب رئیس مجلس به حوزه انتخابیه اشاره و افزود:تامین اعتبار۱۳۰ میلیون دلاری برای ان جی ال و پتروشیمی و فراهم شدن بستر برای تاسیس شرکت نفت و گاز استان از مهمترین دستاوردها هستند و در سایر موضوعات نیز این دو سفر منجر به گره گشایی بخشی از مشکلات شد.

وی از امور آب خواست درد دل کشاورزان را بشنود و بهره بردار نیز در موعد مقرر عقدقرار داد کند و با همکاری هم مشکلات را حل و فصل کنند. وی ضمن تاکید بر توجه به همه ی ظرفیت های داخلی حوزه انتخابیه  گفتند که مجلس نیز مصمم است موانع اقتصادی را با نگاه به داخل پیگیری و از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.
غبار روبی گلزار شهدای موسیان و بازدید از مرکز درمانی و جهاد کشاورزی موسیان و دیدار با جمعی از کشاورزان موسیان و مردم روستای عین خوش و مردم و کشاورزان دشت عباس از دیگر برنامه های سفر علیزاده به دو بخش موسیان و دشت عباس بود.