دیدار بهزاد علیزاده با مهندس اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار : 1399/12/03

دیدار بهزاد علیزاده با مهندس اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی
بهزاد علیزاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با حضور در دفتر مهندس اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با جمعی از سایر معاونین این وزارتخانه دیدار کرد.

در این دیدار معاون آب و خاک، معاون امور تولیدات دامی، معاون امور شیلات و آبزیان، معاون شهرک های کشاورزی و معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و مهندس اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام حضور داشتند.

بهزاد علیزاده در این دیدار ضمن بیان مشکلات کشاورزان و دامداران در استان ایلام به ظرفیت ها و قابلیت های این استان که تاکنون مغفول مانده اند را بیان نمود و خواستار توجه ویژه به این استان شد.

نماینده مردم شریف دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره بیان داشت که یکی از بزرگترین مشکلات مردم استان ایلام موضوع بیکاری است که با ایجاد شهرک های گلخانه ای و توسعه شیلات می توان گامی موثر در رفع این مسئله برداشت.

در این دیدار معاونین وزیر جهاد کشاورزی و دکتر اقدسی ضمن بیان عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به بیان برنامه های این وزارتخانه در سال آینده در استان ایلام پرداختند.

در پایان مقرر شد طی هفته آتی تیم های کارشناسیِ وزارت جهاد کشاوری جهت بازدید و ارزیابی ظرفیت ها، به استان ایلام سفر نمایند و زمینه را برای سفر جمعی از معاونین این وزارتخانه به استان ایلام فراهم نمایند.