پیام تبریک نوروز 1400 بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار : 1399/12/30

پیام تبریک نوروز 1400 بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم

« یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال »
خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر توفیق حلاوت طلوع سالی نو را برای مردم دیار مهر و مهربانی ارزانی داشت تا با تدبر در آنچه گذراندیم در سایه کرامتش ، دل به تلاشی افزون برای عزت و کامیابی خویش ببندیم . با بروز و ظهور بهار فرح بخش ، نوای زندگی از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز است تا همپای عشق ها ، امیدها و نویدها ، دل ها را به نور ایمان برافروزیم ؛ دست ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم و گامهایی استوار در تحقق آرزوها و طرح های ماندگار جهت سربلندی وطن عزیزمان برداریم. نوروز باستانی و تقارن آن با اعیاد شعبانیه را به مردم شریف و نجیب دیارم و هم استانی های عزیزم تبریک و‌تهنیت می گویم و  سالی سرشار از برکت ، سلامت ،  موفقیت و معنویت را از خداوند سبحان برای همه شما عزیزان مسئلت دارم. نوروزتان پیروز ، دلهایتان پیوسته شاد و دستان پر مهرتان چون شکوفه های بهاری عطرآگین و‌ پر ثمر باد .

بااحترام برادرتان
بهزاد علیزاده
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
نوروز ۱۴۰۰

http://www.behzadalizadeh.ir/Files/Images/photo_%db%b2%db%b0%db%b2%db%b1-%db%b0%db%b3-%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b4-%db%b1%db%b4-%db%b0%db%b0.jpg