همایش رأی اولی ها

تاریخ انتشار : 1400/03/26

همایش رأی اولی ها
در روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ همایش رأی اولی های شهرستان آبدانان با حضور حاج بهزاد علیزاده نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر مهردادی مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولان شهرستان ، با رعایت پروتکل های بهداشتی و به میزبانی آموزش و پرورش آبدانان  برگزار گردید .
در این مراسم که با استقبال با شکوه رأی اولی ها برگزار شد آقای بهزاد علیزاده طی سخنانی جشن سیاسی دانش آموزان رأی اولی را به آنان تبریک‌ گفت . ایشان دانش آموزان  را امیدهای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران خواندند و تأکید کردند ؛ « آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند تنها استعدادهای ما نیست بلکه انتخاب های ما هم هستند .»
ایشان مردم سالاری دینی و دخالت در تعیین سرنوشت را از خصوصیات منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند انتخابات تبلور مشارکت سیاسی مردم و دخالت در تعیین سرنوشت خویش است . نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی  با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به عنوان یک رخداد بزرگ سیاسی ، همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات فرا خواندند .
ایشان پشتوانه مردمی و مشارکت حداکثری را تقویت کننده نظام ، خوشحال کننده دوستان و‌ مأیوس کننده دشمنان خواندند .
#رییس_مجمع_نمایندگان_استان به دانش آموزان توصیه نمودند با حضور جوانانه و‌ با نشاط خود در پای صندوق های اخذ رای دیگران را نیز جهت حضور در این انتخابات تشویق و‌ ترغیب نمایند .
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توجه به فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح را والاترین شاخص قلمداد نمودند و حضور پر شور و حماسی مردم را برگ زرین دیگری از افتخارات مردم این خطه در تاریخ پر فروغ جمهوری اسلامی ایران دانستند .