دیدار بهزاد علیزاده با وزیر نفت

تاریخ انتشار : 1400/07/27

دیدار بهزاد علیزاده با وزیر نفت
رییس مجمع نمایندگان استان در ابتدای این جلسه با اشاره به مشکلات و پیگیری های سابق برای پتروشیمی دره شهر و همچنین نقش بسزای آن در توسعه شهرستان و اشتغالزایی جوانان، خواستار تامین خوراک این مهم به جهت ادامه فعالیت این مجتمع شد.

وی در ادامه به ضرورت استقرار اداره گاز در بخش های زرین آباد و سراب میمه پرداخت و نسبت به مشکلات ایجاد شده در این شهرها به علت نبود اداره گاز گزارشات مبسوطی را ارائه و نسبت به گازرسانی به ۱۴ روستای باقی مانده حوزه انتخابیه در سال جاری  که از این نعمت بهره مند نیستند تاکید کرد و خواستار گازرسانی فوری به این روستاها شد.

نماینده مردم هم چنین  پیگیر صدور مجوز پرداخت  ۴٪ سهم مسئولیت های اجتماعي پروژه های نفتی منطقه شد و ابراز امیدواری کرد با اختصاص این مبلغ از طریق وزارت نفت تحولات اساسی در منطقه  انجام شود.

عضو کميسيون کشاورزی با انتقاد و ابراز نگرانی خودنسبت به نحوه بکارگیری نیروهای بومی در پروژه های منطقه و هم چنین رفع مشکلات نیروهای حجمی و قراردادی؛تسریع در پروژه های پتروشیمی، ان جی ال ،ایستگاه های تقویت فشار و برداشت از میادین مشترک خواستار ورود ویژه مقامات وزارت نفت به این مسائل شد و از وزیر نفت و معاونانشان برای بازدید از پروژه ها و ظرفیت های نفت و گاز  منطقه دعوت کرد تا به شهرستان دهلران سفر نمایند‌.

 در پایان وزیر محترم نفت ضمن تایید تاثیرگذاری طرح های مذکور جهت عمران و  آبادانی منطقه موافقت خود را نسبت گازرسانی روستاهای مذکور اعلام و دستورات لازم جهت انجام این امر مهم در سال جاری صادر نمودند و هم چنین نسبت به سایر مطالبات مطروحه قول مساعدت و همکاری لازم را داد‌ند.