فرماندار دهلران: خدمت به مردم اصلی ترین رسالت مدیران است

تاریخ انتشار : 1394/10/03

فرماندار دهلران: خدمت به مردم اصلی ترین رسالت مدیران است
به گزارش ایرنا، ˈبهزاد علیزادهˈ روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران خدمت دلسوزانه، صادقانه، بی ریا و بی منت به مردم است.

وی تاکید کرد: مدیران و کارکنان باید قدر این نعمت که فرصت خدمتگزاری به مردم است را بدانند و با سعه صدر، احساس مسوولیت، روحیه انتقاد پذیری و استفاده حداکثری از وقت پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند.

فرماندار دهلران افزود: برای رشد و توسعه شهرستان باید از تمام ظرفیت های نهفته دهلران به بهترین نحو استفاده شود تا شاهد ارتقا جایگاه شهرستان باشیم.

علیزاده اظهار کرد: همه مدیران وظیفه دارند در بیان و پیگیری نارسایی ها تلاش کنند اما رعایت دقت و ظرافت و انصاف در بیان مشکلات نیز از موضوع های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا سبب نا امیدی مردم نشود.

وی گفت: تمام کسانی که با مردم در پیوند هستند باید ضمن بیان مطالبه ها و خواسته ها به بیان نقاط قوت و خدمات انجام شده نیز نظر داشته باشند.

علیزاده با قدردانی از نگاه مثبت و مساعد مدیریت ارشد استان و همچنین پیگیریهای موثر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری کارهای مردم اکنون در بالاترین سطح انجام می شود.

وی بیان کرد: مدیران باید از فرصت دهه فجر برای بیان خدمات و اقدام های دولت برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

منبع: سایت ایرنا