دو دیدار در دهلران

تاریخ انتشار : 1400/07/08

دو دیدار در دهلران
بهزاد علیزاده و جمعی از مدیران با مردم  روستاهای دالپری وجلیزی بالا و پائین دیدار و پای  درد دل آنها نشست و از نزدیک مسایل و موضوعات را رصد و اخرین پیگیری ها در خصوص مسایل عمرانی ، طرح هادی، آب شرب، تلفن و اینترنت ،آسفالت ،برق ومسایل کشاورزی و اب اراضی کشاورزی روستاهارا بیان کرد.

هم چنین وی در دیدار دیگری با جمعی از اهالی ورزش گفت: متاسفانه استان ایلام علی رغم شاخص های مهم در حوزه های مختلف نفت و گاز اما از درآمدهای این سرمایه های خدادادی در راستای تقویت تیم های ورزشی  توجه ای نشده است وهروز شاهد افزایش مشکلات بر سر راه توسعه ورزش دراین منطقه هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود :  وزارت ورزش و جوانان  وظایف  بسیار مهمی بر عهده دارد اما متاسفانه در حوزه  جوانان، اشتغال، مسکن، سلامت واقات فراغت در کشور اتفاق خاصی رخ نداده است و شاهد فرصت سوزی در حوزه جوانان  از سوی مسئولان وقت بودیم.

وی به رای اعتماد خود به  وزیر جدید ورزش و جوانان اشاره کرد گفت :یکی از دلال همراهی من با وزیر ورزش این بود که از بدنه خود وزش است و به مشکلات و راهکار ها برای برون رفت از شراط فعلی  با برنامه آمده است.

علیزاده گفت : متاسفانه کمبود فضا های ورزشی ، نبود اسپانسر وکمبود اعتبارات برای تعمیر وتجهیز اماکن ورزشی در استان الخصوص حوزه جنوب باید در الویت اصلی قرار بگیرد  که حتما در دیدار با وزیر ورزش این موضوعات به صورت جدی دنبال خواهند شد.

نماینده مردم به عدم تکمیل استخر شنا دهلران اشاره کرد گفت : چرا باید تکمیل یک استخر چندین سال  آرزوی  جوانان و ورزشکاران  این شهرستان باشد لذا مسئولان ورزش باید هرچه سریع تر این خواسته بحق ورزشکاران دهلران را تعیین تکلیف کنند.

 علیزاده عنوان کرد : شرکت های زیادی در منطقه وجود دارند که در این راستا رایزنی با مسئولان وزارت نفت صورت گرفته است ، بطوریکه  در سفر اخیر دولت به استان ایلام در  شورای اداری استان فرصتی شد تا دقایقی بصورت ویژه با شخص وزیر نفت در خصوص تعهد مسئولیت های اجتماعی شده رایزنی   و قول دادند در حوزه های مختلف اقدمات و اعتبارات خوبی لحاط نمایند  که بخشی از آن مربوط به اسپانسر برخی رشته های ورزشی در شهرستان دهلران است.
 
وی تصریح  کرد :باید نگاه  ویژه ای به توسعه ورزش در روستا صورت پذیرد و سند ملی برای توسعه ورزش روستا تدوین شود که این مهم  در قالب یک طرح به وزیر ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.

در این نشست صمیمی  هيئت هاي ورزشي و جمعي از مربيان و ورزشكاران دهلرانی  ضمن  تحسین  عملکرد درخشان  نماینده مجلس  دریکسال گذشته؛ مشكلات  رشته های مختلف ورزشی را با نماینده درمیان گذاشتند