حمایت بهزاد علیزاده از حضور یکی از فرزندان استان ایلام در ترکیب هیئت محترم وزیران

تاریخ انتشار : 1400/08/26

حمایت بهزاد علیزاده از حضور یکی از فرزندان استان ایلام در ترکیب هیئت محترم وزیران








بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز استان ایلام مستحضرید که یکی از خواسته های به حق مردم شریف استان ، شخصیت های علمی ، فرهنگی ، حوزوی ، دانشگاهی ،فعالان اجتماعی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و..... حضور یکی از فرزندان استان ایلام در ترکیب هیئت محترم وزیران بود که خوشبختانه با پیگیری های فراوان سرانجام امروز خبر مسرت بخش معرفی یکی از فرهنگیان با تجربه ، متخصص و‌ متعهد ایلام جناب آقای #یوسف_نوری برای وزراتخانه مهم و‌ حیاتی آموزش و پرورش موجی از خوشحالی و امید را در دل فرزندان شایسته ی استان ایلام زنده کرد . برادر عزیزمان جناب آقای یوسف نوری با کوله باری از تجارب ارزنده ی اجرایی در آموزش و پرورش از کلاس درس تا مدیر کل استان و از مدیر کل وزارتخانه تا معاون وزیر را در کارنامه ی خود دارد . سالهای متمادی خدمت و تجربه ارزشمند ایشان  در سطوح مختلف آموزش و پرورش و تعهد او به رسالت خطیر تعلیم و تربیت ، ریاست محترم جمهور را به فراست انداخت تا او را در قامت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند تا برای اولین بار فرزندان شایسته ی استان و مردم عزیز  ایلام طعم شیرین حضور فرزندان خود در ترکیب هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران  را چشیده و این مطالبه ی دیرین و به حق مردم و نخبگان  عزیز در این مقطع از زمان به ثمر نشیند .
خوشبختانه جناب آقای یوسف نوری از افراد شناخته شده در حوزه ی آموزش و پرورش و دارای کارنامه ای مطلوب و تعهد و تخصص لازم برای تصدی وزارتخانه مهم آموزش و پرورش هستند نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در تداوم رایزنی های قبلی برای گنجاندن یک هم استانی عزیز در ترکیب هیئت دولت  رایزنی های خود را با سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیتهای ذی نفوذ برای موفقیت و کسب رأی اعتماد این برادر عزیزمان آغاز و به لطف الهی و پشتیبانی افکار عمومی نهایت تلاش خود را  برای اخذ رأی اعتماد به ایشان بکار خواهیم بست . در پایان از ریاست محترم جمهور آیت الله رئیسی به خاطر اعتماد به فرزندان ایلام و‌ معرفی ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می شود و از همه ی فعالان اجتماعی ، احزاب و جریانات سیاسی  می خواهیم تا از این فرزند شایسته ی استان ایلام حمایت نمایند .

با احترام

بهزاد علیزاده
نماینده ی مردم شریف شهرستانهای دهلران ، آبدانان ، دره شهر و بدره و رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در  مجلس شورای اسلامی